Fredag och det kallas helg :)

Ja, då var det fredag då.

Veckan har väl varit bra, även om man fått en del nedstämda besked, men vad ska man göra åt saken? Det är väl bara att fortsätta kämpa tills man når toppen igen.

Ja, man har väl varit iväg på några äventyr osv också i veckan. Men jag är fortfarande inte bra i mina leder , jag undrar vad det är? Får väl söka upp läkare kanske för det är nog inte bra att springa runder på det viset.

Well, förra helgen var riktigt nice var den, var hos mamma och dom hela helgen, var i väg och festade på lördagen i stan hos Anette, sen blev det några fler ställen utöver det. Jag var och kollade på lägenhet osv.

I helgen vet jag inte riktigt, ikväll blir det nog bara lugnt, sen i morron ska jag på fest i Helsingborg, det kommer bli riktigt skoj. Hihi! Fan, ska klä ut sig och allt. Hur roligt är inte det då? Woho, sånt gillar jag.
Så vi får väl se hur kvällen blir, men den blir förhoppningsvis totalt lyckad. Hihi!

Nej, nu ska jag ta fart på mig själv här och se till att få något gjort.
Ha en trevlig dag gott folk.

Kram S-L L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0