Tråkväder :(

Ja, vad ska man säga? Mm blir trött på detta regnande, det kunde väl åtminstonne varit lite uppehåll. JAg som lyckats ta mig själv i kragen och skulle ut och springa en runda och allt, men det går inte då blir man väl sjuk på kuppen också.

Jag får hålla mig till tvättandet idag istället då. Bättre än inget, får ju fördriva tiden på ett eller annat vis kan jag tycka.

Annars så har helgen varit lugn tycker jag. I fredags var vi och tittade till pappa som varit med i en olycka på jobbet i onsdags och så bjöd dom så klart på middag, mm gott var det.
 
Igår blev det fotboll och sånt. Jävla Danmark jag blir så sur.
Sen ska jag ta ledig tre dagar i veckan för jag ska hem till lägenheten i Östra och packa mina saker och liknande kan vara på tiden nu.. sen blir det att ordna ngn stans att göra av med allt med. usch (TORKAR PANNAN). Sen ska den städas, men det går nog snabbt när man väl har kommit igång kan jag tro.

Well, sen är det väl inte så mycket mer som händer.. får se, blir väl kanske att jobba i helgen med kanske se till och ta ett glas vin eller två.

Idag hoppas jag på att Stina kommer en runda och flabbar lite skit och sådant, det var ett tag sedan man träffade henne nu, har inte träffats sen Helsingborg festivalen, herregud det är ju jätte länge sedan känns det som..

Nej, nu ska jag återgå till mitt här. Ha en fortsatt bra dag gott folk.
Kram S-L L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0