You talking to me ?

Jaha, då ska vi se vad man kan hitta på att slänga in i raderna idag då!

Varit en bra vecka, dock varit ganska så trött, fått gjort och fixat en del så det känns ganska skönt faktiskt.
Idag får jag se vad jag ska hitta på, men har en känsla av att det blir relativt lugnt faktiskt då jag ska jobba imorron, kan då inte komma trött och sliten till jobb. Det funkar ju då inte riktigt.

Ska försöka och klämma in och hinna till Mamma och dom imorron med innan jag ska jobba, dom ska ha kalas för Sonny han fyller 15 på tisdag, GUD redan. Inte länge sedan jag började stortjuta och sa att jag inte ville ha en bror till och att mamma kunde lämnna tillbaka honom. Haha!
Ja tänk själv, det kan ju bli ganska tröttsamt som storasyster och höra en fjärde gång att man fått en lillebror, när man verkligen ville ha en lillasyster att plåga, men jag fick väl för mina synder och har haft fyra brödrar som plågat mig i stället.

Hade tänkt sminka mig lite nu, göra mig i ordning, sen är jag i princip redo på vad som helst.
Kenny är ute och kör Mc med Hasse, men det blir nog inte så länge om man tänker på vädret, det är ju inte så att det är världens bästa väder precis. Fy fanken.
Kanske skulle ta en runda till P-p och hälsa på Petra och ta en kopp kaffe, vi får se hur det blir.

Nej, nu gott folk blir det inte mycker mer skrivande inte.
Ska nog ge mig på bakning av tekakor nu eller något, så har man något gott i frysen. Mums är dom.

Kanske till och med kan vara så snäll och lägga upp receptet på dom senare.

Kram S-L L



Well, let's do that MONKEEEY face!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0