Cortizon svullen Janis Joplin

Åh, ungefär så känner jag mig idag, magen har super ont, ryggen har super ont. Maler som fan gör det. Finns det något värre än mensvärk? Och i råga på allt detta så har jag inte en värktablett i närheten.

Försöker röra lite på mig, men inte det lättaste inte. Men nog fan ska jag övervinna detta! Snart ut och gå med hunden sen blir det idol om det nu är ikväll? Och efter det förhoppningsvis sova!

Fan nu kommer en smygande känsla i huvudet med. ( känner mig som en hypokondriker,men det är jag inte )
Gaah, känns som allt idag är en stor ända klagan.

Ja, men iaf. Igår så var jag super duktig och bakade bröd osv. Mm så det blev en god bulle och en kopp kaffe på kvällningen. Sen så gick vi och la oss och tittade på Wallande - Cellisten. (som vanligt så somnar man alltid ifrån).

Nej, nu ska jag ta Molly och promenixa ut en runda med henne.. Sen blir det soffläge igen..

Kram S-L L


 

Ja det är ungefär så här jag känner mig nu! AAAAAAAAAAAAAJ som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0