Ruskigt trevligt

Igår så blev det så att jag och Kenny åkte hemifrån vid tjugo i tolv, sen tog vi hojen och åkte till mossan. Var där och drack lite kaffe och snackade skit.

Sen bar det av vidare upp mot Båstad och en massa andra ställen, satt uppe på kullen i Mölle och fikade och blickade ut över havet, så mysigt. Verkligen ett jätte fint cafe vi var på. Sen bar det av vidare. Guud så ont jag hade på röven senare fan, blir jobbigt att sitta så många mil, men va fan det är det värt. Det är ganska så nice att se allt från de perspektivet. Man lägger märke till mycket mer än vad man gör när man åker bil eller liknande.

Sen blev det att vi våldgästade pappa och Kristina efter 17.5 mil, vi hade ju ändå vägarna förbi, kan man säga. så satt vi där och fikade lite och sånt, sen åkte vi ner i byn så bjöd pappa och kristina på middag.
Mycket trevligt, sen hem till dom igen, så fick jag nallat ett skörrosa underställ av kristina=) Haha nöff nöff säger jag.. sen bar det av hemmåt.

Vi var hemma runt kvart i tio igår kväll, så man kan säga att det var en hel dag. Sen blev det soffan, under täcket (frööösna) och en film.. Sen somnade man faktiskt gott gott.

Nu sitter jag här och undrar vad dagen ska erbjuda. Ser ut att bli fint väder om inte annat så man kanske får se till och hitta på något, vad som. Ut och gå en låång runda eller något annat. Är alena till klockan åtta typ. Kenny är på jobb.

Nej ha en fortsatt bra dag gott folk!

Kram S-L L

Kommentarer
Postat av: Elin J

oj, jag glömde att du hade en blogg, hihi, fast jag länkat den i min egen.. förvirrad :P Fina färger på bloggen :) Kram

2009-09-22 @ 20:03:40
URL: http://elinlillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0