Sunday, bloody sunday!

Har varit en relativt lugn dag och tankspridd dag faktiskt. Kommit underfull med saker och ting och rätt ut saker och ting som varit en hel del förvirrande för mig.

Jag vet var jag står och jag vet vad jag vill, I will stand my ground.

Har varit uppe hos brossan en sväng idag, det var la trevligt med några onyktra människor så där på förmiddagen. En del skratt fick man ju, men det förlänger livet säger dom ! Vem vet, vi får väl se.

Annars har det varit lugnt, lite film tittande, mafia wars och saknad.
Snart kommer Kenny hem efter en lång dag på jobbet, så man får la offra sig lite å ge lite massage kanske, det kan väl ändå inte skada va? Somliga har det bra och andra har det bättre eller vad säger man ?

Nej, nu står You got served på listan faktist. Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram S-L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0