Under construction

Ja, bloggen är under renovering här! Kanske kommer se lite roligt ut i vissa lägen, men what the f**k.
Blir nog bra i slutändan. Det tar ju sin lilla tid om man vill ha det bra.. Kolla upp färkder, se så pixlarna blir rätt osv.

Jaja, somnade skit tidigt igår, runt fem tiden vaknade vid tio tiden gick ut med Molly sen somnade jag igen och vaknade kvart i sju idag. Haha =) Snacka om att man sovit gott gott.

Jag missade fan idol. Något roligt som hände eller ?

Nej, nu ska jag slurka i mig en kopp kaffe och röka en cigg, sen ska jag dra! Har lite att syssla med idag.
Sen får vi se vad det blir ikväll, men blir nog mest lugnt tror jag.

Ha en bra dag!

Kram S-L L





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0