Smiled right back at you

Wohw, jag fick ett dille för mig och raderade hela bloggen jag haft sedan innan, men va fan då börjar vi la om då!

Ja, vad ska man säga? Det har inte hänt så mycket sista tiden mer än att det varit sommar, man slutat skolan, letar jobb, skaffat pojkvän på kuppen och trivs allmänt bra.

Ja, var ska man börja? Det har ju varit en del resor upp och ner med kan man säga. Massa saker som händer osv.
Men det är en historia för sig självt, det är så mycket skitsnack runt omkring och ska jag vara ärlig har jag mer eller mindre isolerat mig från omvärlden och umgås bara med de människor jag känner att jag klarar av för tillfället... Kräääsen. eller vad säger man?

Nee, nu blir det inte mycket mer att skriva!
Ha en fortsatt trevlig helg gott folk.

Kram S-L


Kommentarer
Postat av: Elin J

Skitsnack är det värsta som finns, eftersom det hänger kvar så länge folk har ork att gaffla.. Man ska vara kräsen med vänner :)

Kram Elin <3

2009-09-12 @ 14:07:02
URL: http://elinlillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0