Vinter ...

Oh ja det kan man väl lugnt påstå att det är nu va ? :)
Snö, halt, kallt och det börjar att närma sig jul. Det kan inte bli mycket bättre !

Första klapparna till Lowe är redan in handlade :) Weii ! Det blir några till han ska få ju! Kan vara lite svårt att köpa julklappar men va fan det ordnar sig.

Var hos veterinären med misen igår. Då hon fortfarande har sin Kattsnuva som inte vill försvinna (kronisk) så nu går hon på antibiotika igen. Efter som hon inte är vaccinerad så blir hon mycket sjukare än vad hon skulle blivit. Har ínte kunnat vaccinera henne eftersom hon varit sjuk så nu när hon är pigg igen är det bara att springa ner till vet. och ge henne vaccin så hon kan bli av med den där förbannade snuva lite åtminstonne!

Ja, vi var hemma hos mamma i måndags och käkade middag då kenny han klarade sina slutprov i skolan och nu är utbildad elektriker :) Så glad för hans skull och i rågan på allt fick han bannemej lärlingsplatsen också så han kan få sina timmar så han blir färdig utbildad praktiskt :) SÅ GLAD SÅ GLAD !

Ja å jag mest jobbar tycker jag, fast av ¨någon anledning är det som roligast att sätta mig på helgen ? ! :S varför? Helg helg helg... man kan ju inte gör något heller precis. Men det är smällar man får ta!

Men nästa helg är jag ledig fredag och lördag! Ska bara jobba söndag... :)

Nej, nu bär det av utåt..
Ha en bra dag allesammans.

S-L L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0