Är det så?

Haha, snart 24 år gammal och kryper ner i soffan tillsammans med mannen och slänger igång kanal 2 och kollar på antikrundan på en torsdag?! Borde väl vara något annat man kan titta på egentligen ? Hur ska det se ut när jag är 50?
Det värsta med hela saken är att jag verkligen älskar det programmet! Haha det är fan skrämmande kan jag tycka.

Men efter ett antal torsdagar framför tv:n med dessa avsnitten framför mig har jag insett att jag ska införskaffa mig en hel drös med antikviteter :) Det är ju något bra som ligger i det hela, varför inte helt enkelt komma över ett par gamla affischer från Frankrikes Moulin Rouge tid? Ska då helst vara första originalen.

Nej, nu blir det att fortsätta tvätta och plocka undan här.

Ha en fortsatt bra lördag.

Sandra-Louise


Kommentarer
Postat av: dannjella

jag ÄLSKAR antikrundan och det har jag gjort i MÅNGA år.

2010-02-13 @ 10:01:40
URL: http://kimdg.blogg.se/
Postat av: Elinlillie

åh gillar du sånt så borde du inreda ditt hem med små detaljer, sök på shabby chic på tradera. Man döör av vissa grejor :D

2010-02-13 @ 20:14:29
URL: http://www.elinlillie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0