Godmorgon

Ja, då sitter man på tåget på väg till jobbet nu då!
Var tvungen att åka in lite senare då jag var tvungen att hämta ut det där satans busskortet.
Men det blir bara att jag får stanna lite längre på jobbet helt enkelt inte mer med den saken.

Gick iaf upp tidigt imorse och då visar det sig att stackars Kenny är sjuk så jag fick gå upp och göra lite te till honom, ta fram näsdukar och nässpray till honom. OJ OJ så bra han har det. Haha :P

Ha, världens grej, det var så att jag var och tittade på en lägenhet i december som jag fick och det var inflyttning den 1:a januari, och hyresvärden skulle skicka kontrakt osv till mig men, det kom aldrig något kontrakt och han lurade mig, så igår får jag ett mail av honom där han frågar om jag hittat någon lägenhet ännu eller om jag fortfarande var intresserad av lägenheten jag sökt? Haha vad fan är det, nej jag svarade med att jag sitter fortfarande och väntar på kontraktet, och att det var dålig stil av honom. IDIOT. Haha sen skrev jag att jag hade fått en annan, jag menar vad fan tror han egentligen ?

Ja det var väl det hela idag tror jag!
I helgen ska det bli lite öl osv, ngn tjejkompis som är med ? Hade varit skojsigt kan jag tycka.

Ha en fortsatt bra dag min vänner.

// sandra-lousie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0