Jobbveckan tillbaka

Ja då var det åter en jobbevecka som har kommit...
Ska snart pallra mig ner i byn göra ett ärende sen så bär det av till jobb.

Hade trots allt lite mysigt igår. Kenny kom hem vid lite efter sju, sen blev det att lowe kom hem vid halv åtta ungefär.
När han hade lagt sig så passade vi på att ta ett glas vin och en öl och tittade på blåsningen, sen satt vi och pratade lite osv. Sen så kommer då inte jag ihåg mycket mer för sen somnade jag som en stock. Haha

Var ganska så trött igår faktiskt.. hade ju plockat undan och tvättat hela dagen, gått upp klockan sex och sen så kom emma för att hämta lowe så jag kunde ju inte somna om då vi satt och snackade en massa skit. Hihi alltid lika trevligt.

Nej, nu gott folk ska jag röra på mig, ha en fortsatt bra dag.

Sandra-Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0