Nu har jag...

...gjort dagens goda gärning! Jag och Kenny har hjälpt brossan att flytta ut det sista av hans saker ur lägenheten. =) Så nu kan man lägga sig på soffan med gott samvete! Efter ett snöbollskrig och dyngsura vinterskor. Haha!

Blir mest lugnt under dagen faktiskt. Inte så mycket annat att göra om jag ska vara ärlig.
Igår var vi hos mamma och Per en runda och drack kaffe och sånt. Var ledig från jobb igår, så jag låg ner bäddad och sparkade/fes mig trött i soffan tills Kenny kom hem från skolan. UNDERBART.

Nästa vecka får vi nyklarna till vår lägenhet och veckan efter det så flyttar vi. Fyy så nice det ska bli ärligt talat. ÄNTLIGEN som man säger. Hoho!

Ne nu ska jag återgå till mitt här. Ha en fortsatt bra dag.

Sandra-Lousie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0