Blir så in i helvetes trött

Var fanken ska jag börja någon stans ?

Oh jag blir så trött på människor som blir så manipulerade av andra att dom måste vara elak mot en annan människa vad fan är det. ? Kan inte folk låta varandra vara och låta dom få tycka vad dom vill? Nej tydligen inte därför måste dom gå och intala alla andra hur värdelösa,hemska,äckliga,fula,idiotiska eller vad som helst dom är.
Jag tycker bara det är så satans patetiskt.

Tycker man egentligen om en människa som varför ska man låta sig manipuleras till det sämre och bli exakt lika dan själv. sådana saker stör verkligen mig. JAg blir idiot på detta. snart kommer jag sätta ner foten och då får det fantomme räcka.

Jag kan ta mycket men vissa saker tar jag tamejfan inte alltså. såra mig det är lugnt men såra fan inte dom runt omkring mig, absolut inte mina nära och kära...

Ni kan få sitta där på era rövar sen och se chockade ut och undra vad fan det egentligen var som hände ? Men ni kommer aldrig att få något konkret svar på det för ni är precis lika illa som alla andra människor ni klagat över som gjort sådana saker alltså.

den som gräver en grop till en annan är oftast den som trillar ner i den själv i slutändan, och det kvittar hur mycket den försöker för den kommer stå där med skit upp till knäna och inte kunna ta sig upp.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0