Friday - Bloody friday!

Ja, då var det fredag!
Man är fortfarande inte helt  frisk. Puh, men det går väl över snart får man hoppas!
Idag blir det mest lugnt faktiskt! Handla en present till lille Rickard, hämta Janis för vi ska ha henne i helgen! <3
Så det blir väl att hon och Lowe får leka en massa i snön kan jag tro.

Imorron blir det att åka på kalas hos Jenny och Robin lille Rickard har ju fyllt år ju!
Sen blir det nog bara att åka hem och ta det lugnt once again!

Jaha, har tvättat lite idag, städat undan lite och nu sitter jag och väntar på att Lowe och Kenny ska komma hem! Men det gör dom nog snart!
Hum vad ska man göra till middag idag då? Frågar man Lowe blir det POMMES till svar! Det ska vara pommes med pommes helst. Haha =)

Frågar man Kenny kommer han väl med en eller annan avancerad maträtt kan jag tänka mig. (nog för att jag är kock va, men hemma ska man inte vara så avancerad).
Kanske lika bra och fråga mamma vad dom ska ha till middag. =) HAHA jag har löst det.

Nej, nu blir det att slänga sig ett tag på soffan och ta det lugnt! Är lite trött faktiskt!



Kenny och Lowe



Mi guapa Janis Joplin

Ja PER, vi ska sno henne i helgen oavsett om du vill eller ej! Mohaha!


Ha en trevlig helg allesammans!
SSL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0