Hotdog!

Alla säger att rubriken ska ha något att göra med innehållet av texten. Men fuck det för så blir det aldrig här faktiskt. HAHA =)

NU håller jag på för fulla muggar att städa här hemma (ja, jag vet jag sitter vid datorn) efter en helg med Janis hemma! ÅÅh fy för tusan kan jag bara säga, av allt det hundhåret som drösslat av henne (MAMMA SA ATT HON BARA FÄLLDE LITE.. MAN FÅR INTE LJUGA FÖR SINA BARN MAMMA ?) sedan hon kom i fredags så skulle jag kunna göra minst 70 mössor och 70 par vantar. Herregud, vadför ska hundar fälla för, det är väl bra onödigt ! Blir trött bara av att titta på golvet som jag redan dragit över två gånger med dammsugarn! Så jag får väl ta en sista gång till, oooh det bara kryper fram från ställen som man inte visste fanns. Uhgh.

När städningen är klar så blir det att stänga av städmusiken, sätta sig i soffan i lugn och ro och titta på lite tv. Efter det så har jag utlovat att leka och lägga pärlor, så jag får vara så snäll att göra det också ju! Haha

Well, ha en fortsatt bra dag gott folk!

På återseende!

 
Fotografi taget av : Kenny Cederberg. Bäljaneå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0