Åh detta vädret :)

Kan man bli gladare eller ? Detta väder är ju bara så underbart.
Igår var jag och lowe ute hela dagen och lekte och skoja att jag har bränt mig i ansikte och axlar då.. Jefla snyggt ju. Hahah :)

Nope idag ska jag ta itu med lite städning här hemma, det får bli nu på morronen för sen blir det väl att jag får ut och leka med lowe litta medans det går..:)

Ikväll blir det att jobba, vet inte riktigt när jag slutar det återstår att se. Börjar 17.00 iaf. Efter det får kunderna bestämma.. jag kanske kan få gå hem redan klockan nio, men det tvivlar jag faktiskt på nu när det är så grannt väder. Hoppas på massa gäster ikväll :)

HA en fortsatt bra sommardag gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0