I'm lovin' it :)

Alltså, detta väder kan jag ju inte få en på annat än underbart gott humör :) Jag gillar det skarpt. Varit ute i solen i två hela dagar, och det blir idag med. Iaf, tills jag ska till jobbet om inte annat.
Sen imorgon hoppas vi på att det är likadant väder för i så fall blir det kanske en runda till havet, om inte annat så blir det att vara ute.

Jobbade igår kväll, var inte hemma försen halv fyra inatt, men det var bara att slänga sig upp ur soffan vid halv nio tiden, för då sa Kenny till mig att jag skulle gå in å lägga mig i sängen, men kunde inte somna om sen, och han satte igång kaffe och den lukten kunde jag verkligen inte motstå. Det är ju underbart så på morgonkvisten och känna doften av kaffe ju.

Ja, då blir det att jobba ikväll med, själv hoppas jag på att jag är hemma till tolv tiden. För hela dagen blir pajjad imorgon i så fall för man blir så satans trött och seg. Och bussen hem på natten är inte något roligt att åka heller för den är alltid knöögfull, och alla människor är bannemej onyktra, vilket är ännu jobbigare när man själv är nykter.. :(

Nej, nu blir det att hoppa in i duschen tror jag, sätta igång lite mer kaffe och sen gå ut och leka med Lowe på gården. Låter mycket bra tycker jag. En hel dag det där.

Ha en fortsatt bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0