Ledig

Åh, vad skönt jag behövde inte jobba idag, så nu kan man ligga och fisa på soffan hela dagen om man vill. Hehe :) sen är jag ledig imorgon också. Underbart skönt faktiskt.
Idag får vi se vad vi ska göra.
Imorgon ska vi försöka göra något skoj med Lowebus. (oh my gaad) Lowes nya standard uttryck. Haha lyssnat för mycket på pappa tror jag.

Jaha, och nästa vecka får vi se vad det blir ska jobba några dagar iaf, sen är jag ledig från och med torsdag efter middag till måndag eftermiddag. Kan det bli bättre ? :) wohoo.
Vi försöker smida våra planer för midsommar men vi har inte en aning om vad vi ska göra. Vi är barnlediga och hela galoppen. Kanske skulle koka ihop något med Zarii och Macke, får se vad det blir.

Nej, nu tänkte jag hälla i mig en kopp kaffe till och ta en bloss. Ha en fin dag allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0