Stackare

Åh, tänker på alla som tar studenten idag, vilket väder dem får :( stackarna. Usch inte alls roligt ju. Fast och andra sidan kanske dom inte bryr sig så värst mycket. Men ändå.

En annan som hade världens finaste väder ska vara glad. Fast om jag måste gnälla så var det alldeles för varmt faktiskt. Haha.

Nej, idag blir det och jobba, fast jag jobbar bara under lunchen så det är inte så värst jobbigt inte.
Sen imorgon så börjar jag i köket också. Så blir Henrik han glad, han slipper ju vara själv ju :) Woho.
Ja det ska bli roligt att testa på något annat också faktiskt.

Nej, nu ska jag se om mannen är klar med dass så jag kan sminka mig och bli granner :)
Ha en fortsatt trevlig dag gott folk..

// Sandra-Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0