Uppe med tuppen

Ja då var man uppe med tuppen idag, det var som tusan och jag som inte börjar jobba förens klockan fem idag, men vad ska man göra ? Lowe ska ju till dagmamman osv.
Så nu får man se vad som ska göras idag då... om inte annat blir det nog att vara ute i solen lite faktiskt.. kan vara nice det med kan det. :O

Känner mig lite extra trött idag om jag ska vara ärlig. Men somnade ganska sent igår så det är väl självförvållat. Hade trevligt besök av Jessica och Ivan och ja männen dom drack några öl och sånt.
Sen tar Ivan jessica i från mig i 3 veckor. Då dom ska till Bosnien. Hur ska jag klara mig ?

Well får kanske nöja mig med dom på jobbet då :) Sen har jag petra och zarah också ju. Hehe :P
Å allra mest har jag min man :) Jihaa.

Nej nu blir det att slänga i sig en macka och en kopp kaffe. :P

ha en fin dag allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0