Morgongymnastik indeed

Ja, idag är man ledig. Åh gud så skönt. Men hoppade upp ur sängen tjugo i sju imorse. Satt i lugnan ro och tittade lite på tv. Sen vaknade Lowe så då gjorde jag frukost till honom, sen bar vi oss ut på vägarna och cyklade till dagmamman, det blev en sådär fyra kilometer sammanlagt. Skönt, man kommer igång lite på morgonen :)

Nu sitter jag här hemma, tittar ut genom fönstret när vaktmästaren han klipper gräsmattan, tvungen till att ha fönstret öppet lite så man känner doften av nyklippt gräs, men ack vad jag får sona för det själv sen. Jävla POLLEN.
Blir att slappa lite idag, sen hämta Lowe vid tre tiden, sen blir det att tvätta ikväll, sen återgår det till jobb imorgon :)

Känns som man inte har något liv, sitter här och skriver med min man på msn, men vilket seriöst samtal vi har då ? Eller inte ? Vem kan flest bär sorter ? Slutade med att han skrev konkelbär.
När jag ändå sitter här och bloggar känner jag att jag vill få rätt på min blogg sida, kanske försöka göra den lite snyggare, men det tror jag att jag gör utan framgång faktiskt.

Igår var det ju morsdag, så vi var hemma hos Mamma och Per och fikade, mamma blev så klart glad för sin vinranka hon fick av mig och Robin, efter det så åkte vi hem till Kennys mamma och åt en jätte god kalkon middag, mums. Jag som inte äter fågel, men det var riktigt gott faktiskt. Efter det åkte vi en sväng till mamma igen, för jag skulle hjälpa henne med räkningarna lite. Och när vi var klara med det så åkte vi hem till Glorija och lämnade bilen och såg till så att Lowe fick lämna en blomma till sin mamma ju :)

En mycket trevlig dag var det faktiskt :)

Ja så var det den där sista kommentaren som Jessica kläckte ur sig i lördags :
Jag känner rap när jag luftar vitlök :) Men hon menade nog, jag jag känner lukten av vitlök när jag rapar. :) Haha.

Ha en fortsatt bra dag // S-L L



Kommentarer
Postat av: Samuel J

Jag är alldeles för trött för att läsa... Men vilken fin bild det var! :)

2010-05-31 @ 11:15:31
URL: http://www.evilmaster.net
Postat av: Elin

Ja det blir lätt att man får köra runder när alla bor på olika håll :D



Din blogg ser redan ompysslad ut, är det du som har fixat&donat? :)



Kram ♥

2010-05-31 @ 15:00:47
Postat av: Elin

Men det kan jag hjälpa dej med! :) Är det nåt mer än header och bilder i menyn du vill ha fixat? :)

2010-05-31 @ 20:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0