Pannkaka av alltihopa alltså :(

Uh idag är det en såndan där berömd Sandra-Louise dag, usch när allt är piss, man är ledsen, bölar, och är på allmänt jävla kräkigt humör och alla runt ens närhet skulle fått ha någon bättre vid sidan av och låst in mig i en bur 10 meter under jorden tills det hade blivit bra igen.

Hatar dessa dagarna alltså. Men förhoppningsvis så blir det bättre tills imorgon då ska jag jobba igen. Skönt för då är man så illa piskad till att se glad och trevlig ut hela tiden.
Varit och bråkat med försäkringskassan idag, skit arg vart jag över att dom inte har gett mig pengar fullt ut utan varit så fula så jag har inte fått allt var månad. Nu i april fick jag 700 kronor mindre än vad jag skulle ha egentligen. FULT SPEL kan jag tycka.

Well, det är sista månaden nu man har med dom att göra sen blir det bara att jobba jobba och åter jobba.
Nu ska jag fortsitta och böla mig litta här. Orkar inte skulle kunna trycka in 2 lite glass i huet nu med både chokladsås och strössel på. Mmmmmmm gott.


Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken kanonsnygg bild på dig baby :) <3

2010-05-18 @ 08:32:02
URL: http://louisemaaninka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0