Tråk, tråk och åter tråk

Mm känns som det varit en del av det, de sista dagarna. Jag har inte jobbat för dom har ringt av min alla dagarna jag skulle jobbat. :( Så det är lite pengar som försvinner. Men vad ska man göra ?

Sen så har man haft världens huvudvärk en dag. Uuh det var riktigt jobbigt låg å sov hela dagen typ sen kunde jag fan inte somna i natt så jag var vaken till halv fyra, bredvid ligger kenny och snarkar och låter som en eller annan stenkrossare.. Men va gör man inte för kärleken då ?

Sen har inte vädret varit det bästa heller så det har inte varit specielt roligt att gå ut :( Uuh, vem fan går ut i rusk och regn när ma kan sitta inne i värmen och mysa :) Mjo då så att.

Idag, så har vi haft brossan på besök har vi. det var lika trevligt som alltid. Sen så har det mest varit å sitta inne. Varit en runda hemma hos petra, sen ute och gick en liten runda. Mmmhm.

Imorgon så blir det viva la sexparty och lite folk som kommer hit å myser med oss. ;) (oj det lät lite dumt kanske)
Nee men det kommer hit folk så festas det litta. Sen så kommer Marie och demostrerar sexleksaker ? det kan väl vara en rolig afton ellerhur ?

Ne, nu blir det inte mycket mer skrivande faktiskt tänkte försöka få bort den här förbannade grusen ur ögonen på ngt vis, men tror det hjälper med lite sömn om jag ska vara ärlig.

SOV GOTT

Kommentarer
Postat av: lucke

Var med och tävla om en hårstyling på min blogg :D

2010-05-13 @ 21:22:45
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0