Underbart

Ja en del som hänt de sista dagarna nu då :)

  • Varit ledig nu i två dagar så jag har hittat på en del. Jag har städat och donat här hemma. Just nu i denna stund tänkte jag att jag skulle spika upp lite väggkruukor och småhyllor och göra ordning med dom . Kommer bli såå snyggt.
  • Har varit på grillning med alla dagmammor, barn och föräldrar, det gjorde vi i parken. Å sen visade barnen oss vad dom hittar på under gympan som dom har. Det var roligt att se faktiskt. Dom är duktiga dom små liven.
  • Sen har det varit iväg och storhandlat så man har massa saker hemma så man slipper ggå och små handla hela tiden, det blir fan mycket dyrare alltså.. Man får kanske börja tänka lite mer logiskt. (hur ska jag lyckas?) Som tur är har jag en man som kan hjälpa mig med det. Han är min bättre hälft den. (min hjärna då vill säga).
Idag, så ska jag väl åka hem en runda till mamma också och försöka hjälpa henne med sina räkningar, har inte haft någon framgång med att försöka lära henne att göra det själv. Uh, envisa människa.
Sen på lördag kommer Lowe, trevligt då blir det massa bus troligtvis. Sen på söndag blir det att fara runt en del eftersom det är morsdag så är det några stycken som ska besökas också ju.

Well, imorgon jobbar jag under lunchen. Efter det är det tänkt att jag å mannen ska komma på något trevligt att göra också, men säkert något som dyker upp.

Varit ute och gått en runda i den fina vädret idag också :) Det var riktigt skönt faktiskt.
Och något som är ännu bättre ? Oh äntligen har vi fått rätt på vårt tv-abonnemang/bredband så vi kan titta på tv. Bara bredbandet som fungerat tidigare. Lite drygt har inte haft en tv-kanal sedan vi flyttade in den 1:e mars.
Så nu sitter jag och dricker lite kaffe, tar en titt på tv:n och snart ska jag sätta igång att spika upp lite saker på väggarna här.

Ja, ni får har en fortsatt bra dag gott folk :)



Tycker om dig hjärtat, du är mycket mer än allt för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0