12 timmar

Ja det är precis som jag säger, idag ska jag jobba mitt första 12 timmars pass på jobbet.. nu får vi se hur det går. Kommer väl vara lagom slut klockan 8 ikväll å då är det bara 4 timmar kvar. HAHA :) Men sen kan jag skatta mig lycklig med att jag är ledig torsdag och fredag, sen ska jag jobba 12 timmar på lördag också :) Och sen söndag blir det ca 8 timmar. Men varför gnälla det kommer bli goa pengar, jag som bara är timmis kommer få ihopa timmar som nästan en hel arbetsvecka ger. Så jag kan skatta mig lycklig med att jag kommer få en bra lön denna månaden. Har jobbat en hel del faktiskt :P NAAAAJSE!
Vaknade imorse i världen panik när kennys telefon ringde.. det var hans praktikvän slog en signal, och hörde bara kenny säga, oj va fan jag har försovit mig och automatiskt trodde jag att jag också hade gjort det så jag hoppade upp ur sängen å det visade sig att klockan bara var 06.41 så nej det hade jag inte, jag hade kunnat sova i ca 40 minuter till, men va fan lika bra att gå upp för annars kanske man hade försovit sig.
Så i världens panik fick jag ringa till Åsa och fråga om Kenny kunde låna hennes bil idag, så han kunde komma i någerlunda tid till praktiken. Visst gick det bra. Hon är bara så guld värd min fruga! Vad hade man gjort utan henne ? :)
Nej, nu blir det att slänga på sig lite smink så man inte ser så sliten ut, sen är det bara att ta på sig ytterkläderna och ge sig ut i kylan. Well hemma vid 22-23 ikväll gott folk. Har en känsla av att mannen sover då, så då blir det bara att krypa raka vägen till korgs och se glad ut och somna med rumpan i vädret.. :)
Ha en fin dag allesammans :)
// S-L L

Kommentarer
Postat av: Åsa

Så klart ja ställer upp :)

Och den bilden e så cool, Kenny ser så lycklig ut så ;)

2010-11-10 @ 08:53:11
Postat av: Sandra-Louise

Haha ja han gör ju verkligen det ju :) det var fan det värsta jag har inte tänkt på det innan ! Men visst allt för att förgylla hans dag.

2010-11-16 @ 10:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0