Sammanfattning !


Det var dock ett tag sedan jag skrev här och det är väldans mycket som har hänt sista tiden.
Jobbar en massa och trivs som fisken i vattnet på jobb.
Har hunnit vara på en volbeat konsert, Oj oj oj så häftigt det var! Det var det bästa på länge.
Annars har mina dagar mest bestått av kaffedrickande och skitsnackande när jag inte varit på jobb.
Nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och lämna några CV:n till så jag kanske kan få ett jobb till! Är det tänkt iaf. Så får vi se hur det kommer sluta.
Nu har jag jobbat hela helgen och har idag också kvar att jobba, sen får vi se hur veckan kommer att bli. Hoppas på lite mer jobb så man kommer i kapp med dom timmarna som jag var sjuk förra veckan igen. För det var ganska många timmar jag missade :( Usch.
Idag kommer Lowebus också så det blir nog att när jag har slutat så hämtar jag honom, sen blir det att jag går hem till åsa så pågarna dom får busa. Vi får se vad mannen säger om han har andra planeringar.
Nej ha en fortsatt bra dag gott folk. Ska slänga på mig sista kläderna nu, borsta gaddarna och ge mig ut i detta satans hemska höstväder...
// S-L L

Kommentarer
Postat av: Åsa

Håller tummarna för jobbet!

Trevligt om ni kommer och leker och förgyller vår vardag lite :P Kram Åsa

2010-11-01 @ 09:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0