Vem slog mig med släggan ? Var ärlig !

Haha ja så kändes det fanimej när jag vaknade imorse. Kunde knappt resa mig upp. Första gången jag vaknade trodde jag i min vildaste fantasi att jag var själv hemma, eftersom jag inte hörde ett enda ljud inte ens från katten så jag gick ut i vardagsrummet, då hör jag bara HALLÅÅ. Fan vad rädd jag blev då var Kenny hemma iaf, haha trodde jag skulle skita knäck i spiraler. Hjärtat satt nog i halsgropen i tio minuter.
Sen slängde jag mig på soffan och somnade.. Snark snart rent av. Vaknade vid nio å kände mig tröttare än tröttast. Den jävla släggan ? Vem var det ?
Har varit ledig idag, så jag har spenderat min tid med frugan Åsa idag. :) Mycket trevligt. Som alltid. Sen fick jag ju gå å möta kenny, för vi skulle ner å gratta lilla Stoffe på hans 3 års dag ! Grattis till honom.
Ledig imorgon också sen så blir det jobb hela helgen.
Lördag : 10-22
Söndag: 11-18
Jippi vad trevligt. :)
Å nu mera får vi inte äta vår glass i fred heller. Katten luna benzo verkar gilla det ?
Nope godnatt folks :)
S-L L
Här försöker hon stjäla glassen ...
Så Kenny gav henne ett eget fat med glass :)
Lowe & Luna Benzo :) Bästa kompisar kanske ?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Aww vilka sötnötar. Både katt och unge :P

2010-11-11 @ 20:58:50
Postat av: johan

naw en tisemaui!

2010-11-12 @ 03:30:59
URL: http://johanstickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0