Beyond hell above heaven

Jag måste ju faktiskt börja med att det gick jätte bra igår på intervjun :) Det är så här va ? Att nu är jag timanställd kock på Olympiahallen i Helsingborg. Och hur känns inte det då? Helt underbart, fy vad glad jag blev.
Ha, och sen i torsdags så skickade jag ut en massa spontanansökor till olika arbeten som intresserade mig och i går så ringde en av alla dom och sa att jag ska komma på intervju på torsdag morgon :P
Nu så trillar det inte känns det som. Det gör inte så mycket om man har två jobb... för det är timanställningar bådeock.
Det var ett tag sedan jag kände att jag har så här mycket liv i mig. Kolla det är lördag och jag är upp och dricker kaffe, började tvätta klockan sju och har gett Lowe frukost, och låter kenny sova ut lite. Fan vad jag är snäll alltså.
Nej nu ska jag återgå till mitt här.
Ha en bra helg.
Sandra-Louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

kika in

2010-09-11 @ 12:44:36
URL: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0