Long time no seen :)

Jaha, då har denna veckan gått undan som bara den tycker jag, fast man varit sjuk och sånt.
Imorgon så ska jag faktiskt på en arbetsintervju i helsingborg på bowling hallen. Jag hoppas verkligen att det går bra.. fan vad glad jag blir om jag mot förmodan skulle få jobbet.
Tro det eller ej men det är faktiskt arbetsförmedlingen som har ordnat denna intervjun till mig. Trodde inte det skulle gå hem, men ack vad jag bedrog mig.
Annars har det varit en del bus som vanligt då vi har Lowe denna veckan.. Underbar grabb e han.:) Å det bässta av allt? Jo då, jag fick bannemej klippa honom så nu är han fin som smör. :)
Nej, nu dras det mot duschen sen blir det att titta på idol ikväll, det är väl för jävla bra va :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0