... Suck ...

Det är det ända jag kan säga just nu.
Att sitta här på jobb center och söka jobb ett visst antal timmar om dagen är inte det mest ultimata faktiskt. För det är ju så att jobben räcker inte till. Har nog kollat på samma sorts jobb 70 gånger nu. Det är inte så att det kommer up 10 nya jobb om dagen som är intressanta heller... Max två. Hur ska man då kunna få ihop sin jobbnorm?

Om inte annat sitter jag även nu och är nervös som tusan, massa fjärilar i magen. Ooh jag ska på intervju så här på en fredag eftermiddag... Hoppas hoppas hoppas.
Annars är det bara att ge sig ut på marknaden igen och försöka :s hur nu det ska gå ? Haha !

I helgen blir det nog mest lugnt faktiskt vi har ju Lowe. Så det blir mest lek och bus tror jag. Vi får ju försöka hitta på något om inte annat.
Nej, vad sägs om att återgå till detta stressiga och kaotiska jobbletandet ?


// Sandra-Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0