Dag 2

Därför bloggar jag !

Var ska man börja någon stans ?
Jo, jag tror jag bloggar för att få ventilera mig lite vilket man kan behöva ibland. Jag är en människa som gärna skriver av mig när jag inte mår bra vilket får mig att må bätte även om det inte är något som egentligen har med varför jag mår dåligt att göra. det räcker bara att jag får släppa ut mina tankar medans jag skriver. Trevligt att få nära och kära att bli lite mer insatt i mitt liv, så länge det inte blir för privat! Det är ju något man kontrollerar själv visserligen, man vet ju när man ska sluta.
Sen är det ju så att man roas av att få läsa andras bloggar och då kan väl andra få lov att roas av min blogg!
Det är ju så att man har egentligen en hel del saker man kan skriva om, roliga, tråkiga, spännande och att få folk till att få ett gott skratt ibland skadar ju absolut inte.

Sen får alla läsa hur bedrövligt jag har det för tillfället,(ironi) om hur gärna jag skulle vilja få in ca 40.000 kronor på mitt konto i månaden, drömma kan man! Hur jag förbrilt försöker hitta ett välbetalt jobb och ett jobb att trivas med. Hur jag vill resa världen runt, hur gärna jag vill förlova mig, gifta, mig och skaffa barn. (även här kan man drömam ett tag till). Hur jag vill leva ett svensson liv, fast jag egentligen inte vill det utan jag vill ha det lite mer orginellt. Haha! Men det är kanske något som jag får fundera på en tid framöver.

Har länge tänkt på om man kanske skulle göra som mamman i Emil i Lönnerberga och skriva ner alla hyss Lowe gör ? Haha, ja då hade det blivit en 10 inlägg om dagen! Haha (som ni märker överdriver jag inte).


Sandra-Lousie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0