Dag 3

Mina 3 största intressen !

Musik:
Känner att det är något som står mig nära hjärtat! Jag lyssnar på musik beroende på mitt humör, så som när jag är arg, då är det bara slänga igång den värsta rocken där finns å få ut sina aggressioner! Det får en att få fram alla känslor man har i kroppen, jag älskar att sjunga och det gör mig glad.

Mat : JAg älskar att laga mat och få en annan människa att må bra genom att göra en god måltid är inte helt fel. Där av mitt karriärval. Att laga mat kan man göra på flera olika vis. Men man måste göra det med känsla, men kanske skulle visa lite oftare att man kan göra mer avancerad mat. Inte bara korvstroganoff eller liknande. HAHA

Shoppa : Finns det något roligare ? :) Det räcker egentligen bara med att fönstershoppa. Det är nog väldigt mycket humörsbaserat det med. Men vi är åter där igen för att kunna shoppa som man vill ska man ju ha en bra ekonomi ! ;)

Sandra-Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0