Sjumila kliv

Imorse så gick man upp vid kvar i sex, JIPPI ! Sen var det att väcka Lowe vid halv sju, ge han frukost klä på honom och sen bege sig på den låååånga vandringen till solslätt med en påg som inte alls ville till dagmamman idag, PUUH ! Fick nästa bokstavligt tala släpa honom efter mig. HAHA ! Men när vi nästan var framme då gick det bra då hade han mer brottom än vad jag hade.

Sitter på jobbsök och har faktiskt sökt fem jobb idag, och hoppas på ett svar inom kort. Ett svar måste man väl kunna få va ? :) Haha ! Och förra veckan sökte jag nog tio jobb. Där fick jag ett svar om att dom ska återkomma till mig för jag var bland de fem sista. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

I helgen så var det först fredags mys hemma hos Uffe och Laila och barnen lekte, gubben blev nog lite rund under fötterna. ! :) Lika roligt det.
I lördags så var Emily, Kristian och Ayla hos oss hela dagen, på middag barnbus och skitsnack. Sen kom Sara, Jimmy och brorsan Simon, då blev det gott att dricka och spelade Lika par leka bäst. HAHA jag och Kenny vann! STOOLT vi måste ju verkligen tagit vara på dessa två åren och lärt känna varandra! Inte många fel vi hade inte.

Annars blir det bara lugna gatan idag, ska hämta Lowe vid halv ett igen, sen blir det eftermiddags kaffe och barnabus med Åsa! Trevligt.

Ska jobba söndag ! WEII vad glad jag blev igår när Mattias skickade till mig och sa att jag skulle jobba! Börjar ju klättra på väggarna nu ju, fyra veckor sedan imorgon sen jag jobbade!

Ha en toppen dag gott folk.

Sandra-Louise !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0