Spänningar i ballen

Idag vaknade jag ruskigt positiv ! Lowe blev lämnad till dagmamman, jag gick och tog min P-spruta AJ SOM FAN, det brukar inte göra ont, men idag gjorde det.
Sen gick jag till jobbsök å ska verkligen försöka hitta mig ett välbetalt jobb ( drömma kan man ) så man kan få lov att leva ut någon gång. ( suck )

Sen blir det att gå och hämta Lowe om en timme, sen ska vi raka vägen hem för bästaste frugan Åsa kommer med alla sina tre hulliganer som ska passas några timmar. Roooligt :D Så idag blir det storhushålls matlagning! Vad ska man göra månne? Potatismos och fiskpinnar ? Kokt potatis med köttbullar och gräddsås och kanske lite kokta grönsaker?

Så huset lär vara fullt när mannen han kommer hem! Efter det blir det att slappna av och bara ta det lugnt, titta på en film och lägga sig i soffan med Kenny å njuta av lugn och ro ! Det bästa som finns på kvällen ! ( kärlek )

Imorgon är jag och Lowe lediga så det blir faktiskt att ligga och fisa i soffan hela dagen. Ha! Eller ja det blir väl ett å annat bus att hitta på!

Haha dagens bästa då? : Frågan som jag absolut inte ville ha ! Det kunde ju mamma eller pappa fått av Lowe ! Han undrade hur han egentligen kom in i mammas mage från pappas pung ? Hur ska man förklara det för en 4 snart 5 åring? Haha
Svarade bara kort att det får han veta när han blir lite äldra.. Kenny bara skrattade åt hela situationen när jag ringde och berättade om det !

Nej, nu ska jag ut på en rökpause och hoppas på att fått världens jobberbjudande när jag kommer tillbaka !

Fortsatt bra dag !
Sandra-Lousie <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0